Mäntsälän Kokoomus
Hyvää maailman opettajien päivää kaikille tärkeää opetustyötä tekeville!
Ruustinnan Kammari
Osallistuttiin Valokävelyyn meidän mahtavalla Kokoomus porukalla. Jaettiin kävelijöille 💙on oikealla tarroitettuja Elovena- patukoita ja vaihdettiin kuulumisia. Ihmisiä oli liikkeellä paljon ja tunnelma oli todella kiva. 😊. Ruustinnan kamarilla oli musiikkia, kahvia ja pullaa tarjolla. Ja lisäksi oli vielä hyvät arpajaiset, jossa arvottiin runsaasti palkintoja aikuisille ja lapsille. Suuret kiitokset kunnan vapaa-aika- ja kulttuuripalveluille. Juuri tällaisia hyvänmielen tapahtumia tarvitaan 👍🏻❤️
Mäntsälän Kokoomus
Tänään Mäntsälän Kokoomuksen porukat ovat mukana kävelemässä Valokävelyssä 😊 Tule mukaan moikkaamaan meitä kohta!
Mäntsälä
Lauantaina Mäntsälän Kokoomus järjesti Kansion koulutuksen "Kunnallinen päätöksenteko", jonka oli pitämässä Annika Kokko.

Aamupäivä meni nopeasti hyvässä seurassa. Annika kertoi asioista selkeästi ja esimerkkien avulla. Koulutus oli mielenkiintoinen ja keskustelua ja kysymyksia heräsi aiheista.
Mäntsälän Lava
Mäntsälän Kokoomus vietti valtuustokauden avajaisia torstaina 9.9.2021 Mäntsälän Lavalla. Olipa hieno ilta hyvässä porukassa koolla 💙 Mäntsälän Kokoomuksen puheenjohtaja Jari K Sillanpää piti aluksi pienen puheen. Myös kunnanvaltuuston puheenjohtaja Pihla Keto-Huovinen piti puheen. Lisäksi lauloimme ja onnittelumme vuosia täyttävää valtuutettua Anna Heliniä. Nautimme Mäntsälän Lavan tarjoiluista ja mukavaa oli olla koolla ja viettää aikaa yhdessä. Tällä porukalla on hyvä tehdä työtä mäntsäläläisten hyväksi 💙
Mäntsälän Kokoomus
Valtuustokauden avauksen tunnelmia maanantai-iltapäivältä. Kunnanvaltuuston puheenjohtajaksi valittiin Kokoomuksen Pihla Keto-Huovinen.