Lähde Kokoomuksen ehdokkaaksi kuntavaaleihin 2021

Kuntavaalit lähestyvät nopeasti, vaikka olosuhteet tällä hetkellä estävätkin yhteiset tapaamiset ja perinteisen vaalityön.

Covidin jälkeinen aika tulee vaatimaan suuria päätöksiä ja yhteisten asioiden järkeistämistä mahdollisesti uusin tavoin. Tähän pääseminen edellyttää uusia vaikuttajia ja näkökulmia. Kutsumme kaikki kuntalaiset mukaan vaikuttamaan. Lähde siis ehdokkaaksi. Jos et itse tällä kertaa voi lähteä mukaan, pyydä ystävää ehdolle.

Suostumuslomakkeita saatavilla hallituksen jäseniltä.

Lomakkeesta tulee minimissään täyttää: nimi, henkilötunnus, osoite ja puhelinnumero. Muista myös ALLEKIRJOITTAA lomake. Lomakkeen täyttöön saat tarvittaessa apua puheenjohtajaltamme Jarilta/Pihvi-Maja, jolle voit palauttaaa täytetyn lomakkeen. Voit jättää lomakkeen myös ilman henkilökontaktia Pihvi-Majan postilaatikkoon osoitteessa KOULUPOLKU 1. Ehdokaslomakkeen tulee olla täytettynä ja palautettuna viimeistään 31.1.2021.

Mäntsälän Kokoomuksen hallituksen jäsenten nimet löytyvät täältä. Voit olla yhteydessä kehen tahansa meistä ja kysyä lisää.

Miten tuemme ehdokkuuttasi?

• Emme peri erillistä ehdokasmaksua (norm. 70 €).
  • Maksamme ehdokasvalokuvauksen
  • Olemme varanneet Mäntsälän Keskuskadun katumainospaikat, joten saat kuvasi halutessasi näkyvälle paikalle ilman mainospaikkakuluja. Kuluja syntyy mainoksen teettämisestä, mutta siihenkin olemme neuvotelleet kiinteän hinnan.
  • Tuemme ehdokkuuttasi lisäksi 100 € mainosrahalla, jonka saat kulukorvauksena kuittia vastaan (esim. flyer, lehtimainos, esite, julistekulut)
  • Koska haluamme varmistaa jokaisen ehdokkaan näkyvyyden, kustannamme lisäksi kaksi yhteislehtimainosta, joista ensimmäinen ennen ennakkoäänestystä ja seuraava ennen varsinaista vaalipäivää.

Vaali- ja yhteistyöterveisin,

Mäntsälän Kokoomuksen hallitus